Tråkigt?

Hejsan alla!
Om det ens är någon som läser min blogg.
Jag var ute och sprang igår mellan 20.00-21.00 eller något åt det hållet. Så är man ju lite dum och väljer vägar som inte är upplysta, men det blir ju lätt så när man tvunget vill springa vid havet. Man får typ fixa en pannlampa, haha.
Jag är lite irriterad på mig själv för att jag inte tar så mycket bilder, men det ska jag ändra på för det var ju faktiskt därför jag skaffade en blogg från början. Fast det är i och färsig inte roligt att fotografera när det är så trååååkigt väder.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag jag hade tänkt att jogga sen får man väl ta dagen lite som den kommer.
Ha det fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0