Det går ju lagom bra när man lyckas med faila!


Hallå bloggisen!
Förlåt för DÅLIG uppdatering! Jag hade närstan glömt bort att jag har en blogg, men nu ska jag försöka börja blogga igen.


Jag vaknade runt 7 i morse, vid 9 tiden var jag ute och joggade/PWade. Sen efter jag hade joggat skulle jag dra mig mot stan för att växla in min myntsamling. När jag kommer dit så ligger det en lapp där står det "tillfälligt fel" på maskinen! Då åkte jag till skolan som började 12.20 idag, CHILL. Hade bara design och svenska idag så det var en ganska lugn dag.

Efter skolan åkte jag till banken för att se om maskinen fungerade igen, när jag kommer dit har de tagit bort lappen, så jag börjar hälla på mynten på bandet precis som det står på en lapp. Sen när det står att man ska fylla i clearing och konto nr börjar jag få problem. Så jag frågar killen som står bakom mig om han kan hjälpa mig, då svarar han "I'm sorry, I don't speak Swedish".

Såklart ska han prata engelska, gott att man är så kass på engelska då. Så jag och engelsmannen försökte hjälpas åt ett tag men att förstå maskinen, bra kombination. Vi ringde på klockan efter hjälp, men ingen kommer. Så tillslut frågade en tant som gick förbi som jobbade där om hjälp och hon hjälpte oss, men nu ligger inte pengarna på mitt konto. Jag har kontrollerat om jag hade skrivit rätt nr ca tre gånger och det stämmer. Fick ringa banken och dom sa att pengarna kommer in imon under dagen så man får väl lita på det. Nu ska jag hämta lillebror på dagis.
Ha det fint allihopa! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0