Xtreme spicy!

Jag känner mig lite xtreme spicy just nu, är jätte stressad över skolan. Mamma sätter press på mig och stressar mig sen va jag i stallet med det tog upp lite av pluggtiden. Lättretad helt enkelt. Stressa är inget bra...
Hejsan!
Vart ska man börja? Imorse lämnade jag Marcus på dagis, kom för sent till skolan för att jag fick för mig att det var måndag. Efter skolan drog jag ner snabbt och åt på stan med mille. sen hem och plugga för att försöka kunna någonting till provet på torsdag, sen bar det iväg till stallet. Red Lantino, välderns mys polle. Nu är jag hemma igen och ska plugga. Är jätte stressad så det får bli ett snabb inlägg här.
Ha det fint alla söta och försök att ta det lite lugnare än vad jag gör, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0