Plugg, plugg och till sist plugg.

Bild på min vovve! Kanske en del av min foto B redovisning? själv tycker jag att bilden är lite så där halv kass.
Tooooodiloooo!
Dagen började med att försov mig, jag hade tydligen stängt av klockan i sömnen. Det vill säga att jag missade mitt företagsekonomi prov, men som tur var fick jag tid att göra det imon. Så det får väl bli att plugga lite mer företags ekonomi imorgon. När jag kom till skolan så fick vi reda på våra betyg i tekniskkommunikation, uf och företagsekonomi. Företagsekonomin måste jag göra provet imon och ett på måndag annars kommer jag inte att få godkänt i kursen. Efter det var det dags för engelska, vi hade tydligen prov i engelska. Vilket jag inte hade någon aning om. "Bra där anna", men jag hoppas att det gick bra ändå. Sedan var jag duktig och städade ur mitt skåp för dem ska vara ur städade senast idag, när jag var klar med det så gick jag och satte mig nere hos Wilhelm och snackade med honom en stund. Efter det åkte jag hem och åt, slutförde mina bilder och självklart sätter jag mig vid facebook, vilket jag inte borde göra när jag har massvis med läxor och inlämningar som borde göras. Jag blev precis klar med de sista bilderna nu, så jag hoppas på att jag får MVG i kursen. Men nu ska jag fortsätta med mitt pluggande för jag behöver bli klar med alla mina skolarbeten och prov.
Ha det bra alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0