Nytt objektiv! :D

Bild tagen med det nya objektivet. och jag vet det är lite konstig färg :)
Hejsan bloggläsare!
Idag har jag inte hunnit blogga, förlåt.
Jag och pappa åkte till Ullared för jag va lite sugen på att köpa ngt billigt telezoomobjektiv på netonnet. Vi åkte ungefär vid 12 tiden, jag åkte hem till pappa först och så kollade vi lite efter vad som kunde passa mig. Slutade med att jag fick motljus skydd och ett uv-filter med det kändes rätt bra. Sen blev det in en snabb sväng på sko-boo och köpte skolavslutningsskor och sen in på gekås och köpte lite bas linnen och sådant bra. När vi kom gem blev det mat hos pappa, han grillade. Super gott! Nu är jag hemma hos mamma och hade tänkt att dra iväg och spela lite brännboll om jag hinner. Jag kanske slänger upp ett inlägg senare ikväll.
Ha det bra!
Hejsan bloggläsare!
Idag har jag inte hunnit blogga, förlåt.
Jag och pappa åkte till Ullared för jag va lite sugen på att köpa ngt billigt telezoomobjektiv på netonnet. Vi åkte ungefär vid 12 tiden, jag åkte hem till pappa först och så kollade vi lite efter vad som kunde passa mig. Slutade med att jag fick motljus skydd och ett uv-filter med det kändes rätt bra. Sen blev det in en snabb sväng på sko-boo och köpte skolavslutningsskor och sen in på gekås och köpte lite bas linnen och sådant bra. När vi kom gem blev det mat hos pappa, han grillade. Super gott! Nu är jag hemma hos mamma och hade tänkt att dra iväg och spela lite brännboll om jag hinner. Jag kanske slänger upp ett inlägg senare ikväll.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Axel N

Låter som en väldigt lång dag :) hoppas brännbollen blir rolig!

2011-06-04 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0