Mys på stranden med goa brudar!

Mamma har tagit bilden.
På mig och mammas lånehäst i mars, dunjackan gillas med.
Bilden har absolut inget med texten att göra.
Hejsan alla söta!
Jag har precis kommit hem från ett uppfriskande kvällsdopp med två underbara och saknade tjejer. Vi va nog i å badade i ungefär tio minuter, inte så länge men man har i alla fall doppat hela sig. Det blev ett långt snack med massa mys på stranden, vi har inte träffats på ett bra tag så det fanns en del att prata om. Jag har väldigt ont i huvudet för tillfället så jag tänkte äta en smörgår och dricka lite vatten för att se om det kan gå över, så kanske jag sätter mig vid teven för att kolla lite på film med mamma och sen får det nog bli en dejt med john blund. Imon ska jag kanske till göteborg med Sofia på picknick, där det är en massa band som spelar. Om det inte regnar det vill säga, annars så blir det en tripp till stranden eller annat mys med sofia.
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0