Lite segt! :)

Heeeeey alla som läser min blogg!
Det blev ingen brännboll. Jag va så hemskt sugen på att fotografera lite nu när jag har nytt objektiv och allt, jag snackade lite med Robin så han skulle hänga med mig ut och fota. Men efter som han va så sjukt seg så han det bli ganska så mörkt innan vi han komma iväg, och bilderna blev rätt så kassa. Här är ett bevis till det, så skulle vi komma på något annat att göra. Det kan jag ju inte säga att det gick så värst bra det heller. Vi åkte runt i hans bil inne i stan och ut på Getterön, vi var ungefär överallt. Men vi va för trötta båda två, vi kom typ inte på någonting att göra så vi drog hem istället. Nu va tanken att jag skulle sova för jag klarar inte av att hålla ögonen öppna längre.
Godnatt och dröm sött alla!
Heeeeey alla som läser min blogg!
Det blev ingen brännboll. Jag va så hemskt sugen på att fotografera lite nu när jag har nytt objektiv och allt, jag snackade lite med Robin så han skulle hänga med mig ut och fota. Men efter som han va så sjukt seg så han det bli ganska så mörkt innan vi han komma iväg, och bilderna blev rätt så kassa. Här är ett bevis till det, så skulle vi komma på något annat att göra. Det kan jag ju inte säga att det gick så värst bra det heller. Vi åkte runt i hans bil inne i stan och ut på Getterön, vi var ungefär överallt. Men vi va för trötta båda två, vi kom typ inte på någonting att göra så vi drog hem istället. Nu va tanken att jag skulle sova för jag klarar inte av att hålla ögonen öppna längre.
Godnatt och dröm sött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0