Lämna lillebror.

Bilden är lite konstig.
Hejsan alla!
Jag sitter här med min lillebror, vi ska snart äta frukost och sen ska jag lämna honom på dagis.
Idag kommer dagen att bestå av skolan, sen kanske det blir en sväng till stan, plugga och rida.
Om jag har tid så lägger jag upp ett inlägg lite senare. Jag kom precis på att pappa har kidnappat min kamera så den  får jag väl åka förbi och hämta.
Ha en bra dag alla!
Hejsan alla!
Jag sitter här med min lillebror, vi ska snart äta frukost och sen ska jag lämna honom på dagis.
Idag kommer dagen att bestå av skolan, sen kanske det blir en sväng till stan, plugga och rida.
Om jag har tid så lägger jag upp ett inlägg lite senare. Jag kom precis på att pappa har kidnappat min kamera så den  får jag väl åka förbi och hämta.
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0