Hello sunshine!



Bild på mig som liten.

Hej alla!
Jag vaknade av att pappa ringde och väckte mig för att han ville låna min kamera.
Det har vart sjukt soligt idag, jag har legat ute i trädgården hos pappa några timmar. Jag tycker att det e jävligt segt att sola ensam och sen har det vart så himla varmt. Det hade vart underbart med en lite pool eller någonting som svalkar lite i alla fall. Jag blev sjukt sugen på att köpa en liten uppblåsbar pool, en sådan som man hade när man var liten fast vuxen modell på den. Det hade vart härligt, sen hade det vart gott att ligga i den när man solar med så hade man både fått lite färg och haft det chill samtidigt, om man inte orkar åka ner till havet och bada. Hunden fick vara med i solen en stund. Jag har försökt få med hur många som helst till stranden men alla jobbar, är  sjuka eller så är dom inte i stan vilket är väldigt segt. Var med pappa på willys för en timme sedam och handlade lite grill saker. Just nu är han ute och grillar medans jag sitter och svälter. Det blir någon slags kött och potatissallad till det. Efter jag har ätit blir det årets första dopp i havet med Sofia och Linn. Det kan man ju inte säga är någonting annat än mysigt.
Ha det bra alla som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0