Helg!

Google bild.
Hejsan alla!
Jag har inte riktigt haft tid med att blogga, har haft så mycket annat för mig.
Men jag tänkte sammanfatta helgen lite.
I fredags fick jag för mig att jag skulle hem och sy om min skolavslutnings klänning, så jag cycklade hem till farmor och gjorde en renovering på den. Den blev nästan snyggare, om den inte hade vart fett sne sydd. Men så går det om man är envis. Igår så var jag hemma hos pappa och pluggade lite innan det var jag på stan och köpte ett linne, en magtröja(vilket jag har vart helt emot, som jag gillar hur mkt som hellst nu) , så fick jag en tunika och ett par shorts av mamma och en ring men den känns  lite liten. Ska gå och byta den om det går. Idag har jag suttit ute i solen hos pappa och pluggat sen åkte jag hem till farmor och åt. Efter det åkte jag ner till torget och kollade när alla stundenter gick på tåg ner till balen. Alla var verkligen jätte fina. Jag fotade lite med men jag har inte orkat fixa bilderna än så att ni får väl nöja er med en google bild så länge. Nu måste jag fortsätta plugga.
Imorgon blir det prov, sen ska jag få maikyr det känns lite spännande och sen ska jag kanske med mamma och till skräddaren och fixa min tunika för den sitter hårt längst ner på ärmarna.
Ha det fint alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0