Hej!

Tjosan..

Jag har inte riktigt haft tid att blogga alls på ett tag, men kör på en snabb sammanfattning igen.

Måndag: Först var jag i skolan och gjorde prov, efter det åkte jag och fick mina naglar fixade, sen blev det vidare till stan och hjälpte Daniel att köpa byxor. Då missade han bussen hem, så vi gick och åt istället.

Tisdag: Det var ingen skola för min del på eftermiddagen var jag med Rebecca och kollade när studenterna sprang ut.

Onsdag: Skolavslutning dagen var allmänt bra.

Torsdag: Då var det bara chill och ta igen sig.

Fredag: Samma som torsdagen.

Idag: Jag vaknade ganska tidigt och gick upp för att åka till stan, köpte en tunika och en bh. Det e så himla underbart att det luktar jordgubbar över hela torget. Sen smsade jag Emma och frågade när vi skulle fota. Vi åkte och fotade i ungefär 2 timmar i ösregn och jag stod ute i en sjö, det var svinkallt. Efter det åkte vi hem och jag chillade en stund sen cyklade jag hem till Issa en stund. Ska man gå ut i det här vädret så måste man vara simkunnig och ha badkläder på sig för inte ens regnkläder står emot detta väder, jag trodde att jag skulle drunkna ett tag där.

Ha det fint alla söta och rara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0