Godmorgon

Här är en blid på min snygga modell Mirelle, jag kan inte hjälpa det med jag gillar verkligen denna bilden.
Godmorgon alla mina bloggläsare om det finns någon. :P
Jag ligger fortfarande i sängen, men funderar på att gå upp och äta frukost. Jag har nämligen lite att göra idag, farmor ringde mig innan och undrade om jag ville komma förbi henne och farfar idag. Jag träffade dem senast precis innan jag skulle till sthlm, så det lär bli mysigt att träffa dem idag. Sen smsade Sofia mig, en kompis som jag gick med i grundskolan från förskolan till 9an och undrade om jag vill följa med och bada i havet. Jag vill bada som tusan, men jag har lite ont i halsen och känner däför att det kanske inte är det bästa att göra då och vi pratade även om att grilla ikväll. Åh vad jag e sugen på att grilla, igår när jag var ute på min pw runda så luktade det grillat typ över allt. Man kan ju inte bli annat än sugen! Jag vill jogga med men det kommer jag inte hinna, så jag får väl ta det imorgon, det går ju lika bra det. Det är ju så hemskt fint väder med, sola hade suttit på sin plats nu kan jag ju säga.
Det var ungefär allt för mig för tillfället, så jag tackar för mig och det blir säkert någon uppdatering sen ikväll med skulle jag tro.
Ni får ha det bra allihopa.

Kommentarer
Postat av: Mirelle

asså "Snygga modell" var vell ändå att ta i :O ;)

2011-06-07 @ 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0