Ganska mysigt

Hejsan allihopa!
Jag har nästan precis kommit hem, eller det va nog någon timme sen eller två. Jag blir lite vimsig när jag är trött, men det blir nog de flesta. Dagen har bestått av solning på balkongen matlagning, sen försökte jag dra ihop en grillning på stranden.. Det kan jag verkligen inte säga att det gick bra, alla e antingen bortresta eller hade annat för sig. Så jag åkte förbi hemma hos pappa och hälsade på min lillebror som va på ovanligt gott humör, jag tvingade med honom till willys för jag va så fruktansvärt sugen på chips. Jag begav mig tillsist hem till farmor och farfar, de satt och kollade på tv när jag kom eller farmor gjorde en paj samtidigt. Jag satt och pratade med dem och kollade tv så klart. Tillsist åkte jag hem till mamma igen och mös lite med chips vid tvn med henne. Idag kom min andra lillebror Marcus hit, eller det är min halvbror(vi har samma mamma) och jag har inte träffat honom på några veckor på grund av att jag har vart i sthlm. Det är något sjukt vad jag har saknat honom. Sitter och messar med favorit vännen för tillfället och jag hade tänkt att gå och lägga mig för det behövs verkligen.
Dröm sött alla!


P.S jag får inte photoshop att fungera, är det någon som är duktig  på sådant skulle det vara jätte gulligt om ni ville hjälpa mig! :)
Marcus på bilden och den är tagen med min mobilkamera, det förklarar kvalitén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0