Foto B redovisning.

Foto A bild.
Tjosan svejsan!
Jag har precis kommit hem från pappa, jag har pluggat rätt mkt företags ekonomi jag tänkte fortsätta med det sen, men först ska jag leta upp alla mina originalbilder till min foto B redovisning som jag har imorgon innan företags ekonomi provet. Det känns som att det kommer att gå kasst i båda ämnena, lika bra att inte ha för höga förväntningar ifall det skulle gå kasst sen. Men hoppas fortfarande på MVG i foto B och företagsekonomin är jag nöjd med bara jag får godkänt. Jag fattar inte varför jag valde teknik, man får väl se positivt i sådant med. Funderar på om jag borde städa mitt rum snabbt innan jag går och lägger mig med. Jag är sjukt trött och vill sova, hungrig är jag med.
Ha det fint alla söta som spanar in min blogg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0