Fajmoj!

Lilla söta farmor!
Heyheie!
Jag vaknade av att min lillebror sprang in på mitt rum och la sig på mig, men jag var så trött så att jag knapt reagerade. Så jag sova en stund till, jag vaknade vid 11 tiden. Då var tanken att jag skulle till min lilla framor. Men orkade inter riktigt gå upp då. Jag har laddat upp en massa stundentbilder på facebook. Senare på kvällen så åkte jag och hälsade på farmor och fikade med henne och farfar.
Nu är jag för trött så jag orkar inte blogga mer men jag lovar att ta igen det imorgon!
Natti alla söta!

Kommentarer
Postat av: ssandra

Kan du hjälpa mej med en sak? Det är så att jag behöver lite hjälp med att välja en mobil & kamera så om du bara kan svara på min "Dagens fråga" på min blogg så skulle jag vara tacksam:)

2011-06-21 @ 06:51:53
URL: http://iliesowell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0