Duktig flicka.

Denna dagen har vart rätt slapp, man är ju ledig. Jag vaknade vid 12 i förmiddags av att mamma kom in på mitt rum, så sa hon "det är dags att gå upp" då sa jag "men jag vill sova lite till, jag är trött" så sa hon "du måste ju ändå äta frukost".. det tyckte jag va lite dumt för hade hon inte väckt mig så hade jag inte behövt gå upp och äta frukost precis då eller?
Så har jag hjälpt mamma att tvätta, känner mig riktigt duktig. Kom precis in från en pw runda vid havet och det kändes för bra, jag har inte vart ute och sprungit på en och en halv vecka för att jag har vart i Stockholm hos min kompis. Men nu är jag i alla fall nöjd med mig själv. Nu ska jag dammsuga mitt rum. Ikväll får man se om det kommer upp någonting roligt i Varberg för nu när sommaren kommer händer det sjukt mycket här vid västkusten. Om det är någon som inte har vart här så är det ett måste att komma nu på sommaren om man är sugen på det.
1. Jag förstår mig inte riktigt på den hemsidan alls.(Hur svarar man på kommentarer?)
2. Photoshop har inte fungerat på ungefär 1,5 vecka.
Det känns ju inte jätte lyckat kanske.
Ha det bra! :)
Denna dagen har vart rätt slapp, man är ju ledig. Jag vaknade vid 12 i förmiddags av att mamma kom in på mitt rum, så sa hon "det är dags att gå upp" då sa jag "men jag vill sova lite till, jag är trött" så sa hon "du måste ju ändå äta frukost".. det tyckte jag va lite dumt för hade hon inte väckt mig så hade jag inte behövt gå upp och äta frukost precis då eller?
Så har jag hjälpt mamma att tvätta, känner mig riktigt duktig. Kom precis in från en pw runda vid havet och det kändes för bra, jag har inte vart ute och sprungit på en och en halv vecka för att jag har vart i Stockholm hos min kompis. Men nu är jag i alla fall nöjd med mig själv. Nu ska jag dammsuga mitt rum. Ikväll får man se om det kommer upp någonting roligt i Varberg för nu när sommaren kommer händer det sjukt mycket här vid västkusten. Om det är någon som inte har vart här så är det ett måste att komma nu på sommaren om man är sugen på det.
1. Jag förstår mig inte riktigt på den hemsidan alls.(Hur svarar man på kommentarer?)
2. Photoshop har inte fungerat på ungefär 1,5 vecka.
Det känns ju inte jätte lyckat kanske.
Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är bara att skriva typ nummer 12 :)

2011-06-02 @ 20:02:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0