Chillar med bror.

Lillebror på bilden.
Hejsan!
Idag är jag sjukt seg. Jag har precis käkat fruktos och sitter i sängen med min lillebror, han spelar någonting konstigt på min telefon. Jag hade tänkt att gå ut och sola lite, det är hur fint väder som helst här. Ikväll kanske jag ska grilla med några kompisar men jag får väl se hur det blir med det. Jag lägger upp ett inlägg lite senare.
Ha det fint alla.
Hejsan!
Idag är jag sjukt seg. Jag har precis käkat fruktos och sitter i sängen med min lillebror, han spelar någonting konstigt på min telefon. Jag hade tänkt att gå ut och sola lite, det är hur fint väder som helst här. Ikväll kanske jag ska grilla med några kompisar men jag får väl se hur det blir med det. Jag lägger upp ett inlägg lite senare.
Ha det fint alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0