Bloggandet

Random bild som jag har tagit.
Hej hej!
Jag har inte vart hur taggad som helst på att blogg det senaste, har glömt bort det lite för att jag har haft annat för mig och så. Men nu tänkte jag vara lite duktigt och uppdatera. Igår hjälpte jag farmor lite hemma med trädgården och handla och så. Sen åkte jag och Mille käkade glass, mums. efter det åkte vi och hämtade rasmus för att han skulle köpa lite kläder, han fick köpt snygga kläder. Jag har inte så hemskt mkt att säga men jag ska iväg en stund nu och sen ska jag till stranden med mirelle!
Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

Hej! allt bra? :D

2011-06-28 @ 21:37:00
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0