W & W helg i Varberg!

tjooooo!
jag sitte och funderar på om jag ska ut i dag, jag var ute igår men då hände det inte så mkt.
Idag har jag vart en sväng på stan med nettan, jag köpte transparant puder och ett par skor. Vet fortfarande inte om jag ska ha skorna, det är ett par kilklackar. Kom på att jag behöver ett par sandaler med! Lite sent påtänkt där Anna! Just det jag kan förklara lite vad w & w är för er som inte vet vad det är. wheels and wings heter det egentligen då kommer det massa "raggare" och visar upp sina bilar och sen finns det dem som har flygplan med. Fast det är nästan bättre att ni kollar http://www.wheelsnwings.se/ själva. Jag är väldigt sliten men jag tror ändå det blir en liten sväng ner till stan.
Ha det fint alla söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0