Strand dag!

Såhär har man sett ut idag, igga mina skeva ben ;)

Heye alla underbara läsare och alla andra med!

Dagen började att min bror kom in och petade på mig vid elva för att han tyckte att jag sov för länge. Jag var jätte trött och hade gått och lagt mig sent. Mamma kom in med frukost på sängen, så gott att ligga kvar ett bra tag för man får oftast frukost på sängen. Känner mig lite bortskämd med det, men så ska det vara ibland. Sen kom Marcus pappa hit och lämnade badbyxor till lill-trollet, för mormor och morfar har hans badbyxor sen dom var på kolmorden. Sen försökte jag komma på ett sätt att ta sönder ringarna på min bikini underdel så jag skulle kunna fixa den med band, det tog inte så lång tid innan jag hittade någon slags avbitartång. Sen snackade jag lite med Kajsa, och vi drog ner till stranden. Där hittade vi Madeleine och Sofia så vi badade lite med dem. Efter en stund drog dom, då kom Linn ner till oss istället. Sedan drog jag och Kajsa ner till stan Kajsa köpte en ny bikini och ett par skor, jag fick nöja mig med lite mat fast det var inte speciellt fel det heller. Efter det har jag bara suttit här hemma, känns sjukt segt men det går la det med. Men nu hade jag tänkt packa lite för imorgon ska jag åka upp till Amanda och Sofia som bor i Nossebro för att Sofia fyller 18 och jag har inte träffat dom sen dom va här nere förra sommaren. Jag har aldrig vart hos dom så det blir spännande att se hur det ser ut hemma hos dom. Så nu ska jag inte göra mer som gör att jag inte har tid att packa! Skynda på nu Anna!

Men i alla fall får alla ha det väldigt bra!


Kommentarer
Postat av: Sofia

förlåt för att det luktade bajs... :D Men annars är du varmt välkommen! :D

2011-07-20 @ 12:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0