Småsyskon, haha!

Godmorgon alla!
Jag vaknade av att marcus kom in på mitt rum och va lite ledsen för att han inte hade fått en kram av mamma när hon gick, tanken är att jag ska passa honom tills hans pappas tjej kommer och hämtar honom i eftermidda.
Jaha det är rätt skoj att ha småsyskon om dom är lika små som Marcus, han är ju fem. Man kan nog ha dom KONSTIGASTE samtalen. Men ska inte bli för lång nu när jag är barnvakt men han undrade varför man har bröst.. Och så undrade han om inte jag ska skaffa barn snart osv.. Förklaringarna på det kanske inte alltid lätt, haha. Blir det fint väder så ska ska vi åka till stranden och bada annars ska vi väl kolla på en film eller någonting åt det hållet. Men nu ska vi spela spel.
Ha det fint alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0