men hallå igen!

Random bild på stekiga kossor som jag har tagit ;)
Hola, alla där!
Nu var det för längesen jag bloggade sist men jag tänker inte dra ihop en sammanfattning på allt jag har gjort det senast. Men idag har jag i alla fall vart duktig och städat sen var jag på stan och satte in pengar men så blev jag sugen på att köpa ett nytt navelsmycke och cocos olja. Så dum tjej jag är ibland, köpa grejer direkt när man får pengar. Fast man måste ju ha lite glädje av pengarna? annars är det ju ingen idé att man får dom, eller?
Sen ringde farmor och undrade om jag ville hjälpa henne rensa LITE jordgubbar och när jag kommer dit är det 12 liter.. Det var en annorlunda definition av lite, men jaja. Sen åkte jag tillbaka till stan för att äta med mamma och marcus. Nu är jag hemma och funderar på om jag ska ut och springa lite.
Ha det fin alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0