Hemma igen!

Goddagens!

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem igår på dagen. Vi firade Sofia som fyllde 18 i torsdags, så var jag med när hon införskaffade sig en tattoo. Hur fin som helst blev den! Men min mobil tyckte att den behövde lite semester från mig så den hoppade ur min ficka och stannade kvar i familjen Holsendahls bil. De är på bröllop i Malmö och åker inte hem innan imorgon. Men man måste ju klara att leva lite utan den med.

När jag kom hem gjorde jag mig iordning och begav mig ner till stan en sväng, köpte lite skojiga saker. REA är alltid nice.

Just nu sitter jag och väntar på att mille ska ringa så ska vi dra ner till stan och köpa en present till hennes pojk! Kanske blir en liten fika med eller någonting. Så nu ska jag städa lite.

Ha det fint alla!



Kommentarer
Postat av: Axel N

då är det ingen idé att man skickar ett sms till dig på ett tag då :P

2011-07-24 @ 17:53:12
Postat av: Anonym

Nu har ja den igen :)

2011-07-25 @ 00:52:32
URL: http://fotoannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0