Barnvakt

Marcus.

Heysan allihopa!

Idag har jag som sagt passat Marcus. Vi började med att kolla film, Djungelboken 2. Super att kolla Disney!

Sen ringde mamma och undrade om vi ville komma och äta med henne på hennes jobb, så det bestämde vi att vi skulle göra. Det ösregnade ute, toppen.. Men vi gav oss ut och cyklade till mammas jobb som inte ligger allt för långt bort, Marcus orkade inte riktigt de branta backarna så jag var tvungen att putta på. Det blev pizza som jag och Marcus delade på. Sen cyklade vi hem igen, då kom Marcus pappas tjej och hämtade honom. Sen har jag slappat. Mamma ringde och frågade om jag ville med och gymma precis när jag var på väg ut för att springa. Men det regnade så mkt så att vi bestämde oss för att låta bli att åka. Men efter som jag inte sprang igår eller har gjort ngt speciellt ansträngande idag så funderar jag på att ta en runda nu, jag får se lite hur det blir.

Ha det fint alla för nu har jag inget mer att säga. :*


Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

Jodå det är bra! :D vad gör du? :D

2011-07-08 @ 22:12:59
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, kika gärna in i min blogg & lämna gärna en kommentar!



.. och om du vill vara riktigt snäll kan du ju följa mig!

2011-07-13 @ 20:18:07
URL: http://aowis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0